به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این بازدید، حمیدرضا سلطان آبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبکی بر اهمیت استفاده از خدمات بهزیستی به ویژه کاردرمانی و توانبخشی تأکید کرد و افزود: برخی از معلولین جسمی حرکتی با بهرهگیری از خدمات مشترک بهزیستی و هلال احمرتوانستهاند به مرحله راه رفتن برسند و همچنین آموزشهای تخصصی موجب افزایش ضریب هوشی در افراد دارای معلولیت ذهنی شده است.
وی افزود : این خدمات در حال حاضر از طریق مراکز روزانه در شهرستانهای فهرج و نرماشیر ارائه میشود.












نظر شما